Backoffice medewerker

Backoffice medewerker

Als backoffice medewerker bij Keizers Sanitair & Tegels speel je een cruciale rol in het ondersteunen van ons team en zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt achter de schermen. Met jouw organisatorische talent en oog voor detail draag je bij aan het succes van ons bedrijf door administratieve processen soepel te laten verlopen en een brug te slaan tussen de verschillende afdelingen.

WAT DOE JE ALS BACKOFFICE MEDEWERKER BIJ KEIZERS?

Als backoffice medewerker bij Keizers Sanitair & Tegels ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan administratieve en ondersteunende taken. Jij bent de cruciale schakel die ervoor zorgt dat alle documentatie correct is, bestellingen vlekkeloos verlopen en klanten tijdig geïnformeerd worden. Met een helikopterview houd je alle lopende zaken in de gaten en stuur je bij waar nodig. Je zorgt ervoor dat het magazijn georganiseerd en netjes blijft, en dat alle goederen op de juiste plek staan. Daarnaast ondersteun je de verkoopafdeling met administratieve taken en bewaak je de voortgang van alle processen.

Met jouw uitstekende communicatieve vaardigheden onderhoud je nauw contact met leveranciers en klanten, waarbij je ervoor zorgt dat vragen en problemen snel worden opgelost. Je assisteert bij het plannen en organiseren van de logistiek, plaatst bestellingen en verwerkt orderbevestigingen. Bovendien bied je technisch advies en los je problemen op, waarbij je zorgt voor een soepele en efficiënte afhandeling van het gehele proces.

HIER WORD JE BLIJ VAN

  • Het organiseren en beheren van administratieve processen.
  • Ondersteunen van het verkoopteam met nauwkeurige documentatie en klantgegevens.
  • Communiceren met leveranciers en klanten om vragen en problemen snel op te lossen.
  • Het coördineren van bestellingen en ervoor zorgen dat deze op tijd en correct worden verwerkt.
  • Plannen en organiseren van de logistiek.
  • Werken in een dynamische omgeving waar geen dag hetzelfde is.
  • Het bijdragen aan een uitstekende klanttevredenheid door efficiënte en vriendelijke service.

EEN BLIK IN JOUW DAGELIJKSE AGENDA

Maandag

8:30 Dagelijkse check-in moment met het team

10:00 Controleren en invoeren van orderbevestigingen

11:30 Plaatsen en controleren van bestellingen

12:30 lunchen met het team

13:00 Behandelen van servicemeldingen voor lopende projecten

15:00 Factureren en bijwerken van financiële overzichten

16:00 Voorraadbeheer en organiseren van het magazijn

 

Woensdag

8:30 Dagelijkse check-in moment met het team

10:00 Verstrekken van technisch advies aan klanten en installateurs

11:30 Oplossen van problemen op locatie

12:30 lunchen met het team

13:00 Technisch advies geven aan installateurs

14:30 Verwerken en controleren van pakbonnen

16:00 Leveren van goederen bij klanten en installateurs

 

Vrijdag

8:30 Dagelijkse check-in moment met het team

10:00 Importeren van tegels en regelen van bijbehorende logistieke zaken

11:30 Algemene kantoorwerkzaamheden zoals voorraadbeheer

12:30 lunchen met het team

13:30 Plaatsen en controleren van bestellingen

15:00 Klaarzetten van goederen voor afhalen in het magazijn

HIER HERKEN JIJ JEZELF IN

  • Een afgeronde MBO of HBO opleiding
  • Woonachtig in de omgeving van het gezellige Twente.
  • Een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Kennis van het Duits is een pre.
  • Een proactieve en nauwkeurige werkhouding.
  • Sterke organisatorische en communicatieve vaardigheden.
  • Het hebben van Reachtruck certificaat is een pré.

DIT ZOEK JIJ VERDER IN EEN BAAN

  • Een goed salaris waar je jezelf in kunt vinden.
  • Een supergezellige werkomgeving, waar we met elkaar omgaan als vrienden en waar je lekker jezelf kan zijn.
  • Leuke teamuitjes, laat die innerlijke foodie maar los, want wij zijn dol op uit eten gaan!
  • Af en toe een bestelde lunch, maar niet te vaak hé, anders worden we tonnetje rond.
  • Reiskostenvergoeding en pensioenregeling.
  • 5 weken betaald op vakantie.
  • Het aanmoedigen van nieuwe initiatieven en ideeën, ongeacht hoe lang je bij ons werkt.
  • Een geweldige werkplek in ons gave experience center.

GA MET ONS OP DATE!

Ben je enthousiast geworden? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar info@keizerssanitair.nl en laten we kennismaken!

Keizers Tegels & Sanitair

Nijverheidsstraat 58
7575 BK Oldenzaal
Routebeschrijving

Openingstijden

Maandag: op afspraak
Di t/m vr: 10:00 - 17:00
Zaterdag: 10:00 - 16:00

Feestdagen

© 2024 Keizers - Tegels & Sanitair